Reklama prasa

Reklama prasa

Reklama prasa

Obecnie reklamy w prasie bardzo się różnią. W prasie kolorowej i kobiecej przeważnie widzimy reklamy bardzo zwracające uwagę, bardzo starannie przygotowane. Prasa lokalna to głównie skromniejsze reklamy. Widać bardzo dużą przepaść w budżecie. Reklamy w luksusowych czasopismach to zwykle reklamy wielkich firm , które nie muszą już starać się o bycie zauważonymi.http://www.twojdentysta.gdynia.pl Mają też zupełnie inny budżet na reklamę. Nie oznacza to jednak, że reklamy mniejszych firm są skazane na porażkę. Jeżeli są odpowiednio przygotowane, to mogą naprawdę pomóc firmie się rozwinąć.

W prasie można sobie pozwolić na nieco więcej treści. Nadal ważna jest jednak grafika, która powinna być odpowiednia, zwracająca uwagę, ale też pasować do naszej firmy. Dzięki temu jest większa szansa, że uda nam się wypromować firmę. Reklama w prasie lokalnej jest szczególnie ważna dla firm, które działają tylko w danym regionie. Takie firmy nie muszą skupiać się na zawiadamianiu całej Polski, że coś proponują. Dlatego też reklama w lokalnych mediach jest dla nich bardzo ważna, a, co ważne, nie jest też bardzo kosztowna. Reklamę musimy dobrać w taki sposób, by pasowała do danego rodzaju prasa, a najlepiej także do okoliczności. Wtedy jest większa szansa, że reklama dotrze do odpowiednich osób i wywoła odpowiednią reakcje. A więc w prasie młodzieżowej nie ma sensu zamieszczać ogłoszeń, które skierowane są dla osób starszych.

Reklama w prasie dotrze do określonej grupy społecznej, która dane czasopismo lub gazetę czyta.

Artykuł dzięki: